fredag 14 november 2014

Man söker Kvinna


Kille söker Tjej Strängnäs

Seriös Kille på 43 år söker tjej.Bor i Strängnäs.
Jag är glad, positiv och har lätt för  att prata  och har  mycket humor.
Jag  tränar och håller mig fräsch... Gillar att titta på film, äta gott och kanske ta ett gals vin på kvällen...
Är social så har inga problem med att träffa nya människor..
påhittig
Söker tjej med skön humor, nära till skratt..för träffar där man får se vart det leder!

Svara på denna annons
1,Skriv TA i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift

_________________________________________

Kille söker Tjej Stockholm

Kille på 34 år söker tjej
Jag söker efter en fräsch, feminin och sensuell tjej
En tjej som vill ''ha kul'' med en ung, snygg och singel stockholms kille.

Svara på denna annons
1,Skriv TT i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift

_________________________________________

Kille söker Tjej Jönköping

Kille/Man på 44 år söker Tjej/Kvinna, jag söker en seriös partner för äkta relation.
Bor på en gård med hästar,detta intresse tror jag att du som svarar bör dela.


Svara på denna annons
1,Skriv TJJ i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift
_________________________________________

Inga kommentarer: