tisdag 6 augusti 2013

Tjej söker kille

Tjej söker Kille Stockholm
 
En belevad, sensuell kvinna 35 år med stil, finess och världsvana. Kvinnligt mogen och trygg med stor erfarenhet har jag fortfarande en ungmös nyfikenhet, upptäckarglädje och glupande aptit på livet och dess behag. Mitt kreativa arbete innebär stor frihet och många resor till olika fascinerande platser i världen. Under den mörka årstiden bor jag mestadels vid Medelhavet men försöker tillbringa en del av sommaren i Sverige i mitt eget skärgårdsparadis. Älskar musik, mat, vin, sol, vind och vatten. Och gränsöverskridande sex med starka orala inslag och stor intimitet. Gärna flera timmar varje dag och natt. Mitt livsträd är rotat vid havet. Mäktigt sträcker sig dess grenar vida omkring och skuggar de älskande vid sin fot.

 

Svara på denna annons

1,Skriv ordet BLK i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift

Inga kommentarer: