lördag 23 februari 2013

Gangbang

Kille på 42 år söker seriösa Tjejer/Kvinnor till Gangbang ålder 18-55år

Svara på denna annons
1,Skriv ordet CA i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift


---------------------------------------------------------------------------------

Älskarinna sökes,Kille från Jönköping söker älskarinna i ålder mellan 18-55år,för snabba och okomplicerade träffar.


Svara på denna annons
1,Skriv ordet CA i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift

--------------------------------------------------------------------------------

Sexpartner för njutningsfull sex sökes. Jag är en gentleman på 46
som söker en slank och sexuellt aktiv kvinna mellan 18-45 som min sexpartner för
njutningsfulla stunder på kravlösa och lika villkor och med partnerns njutning i centrum.
Jag är välutbildad och socialt välordnad med mycket humor och en
humanistisk människosyn. Jag arbetar som högre chef i centrala
Stockholm och bor i villa strax utanför stan. Jag söker stunder där vi kan koppla bort allt annat
och bara hänge oss åt varandra för underbar njutning. Jag är tämligen social, varm, vänlig och
trevlig och ser, enligt andra, därtill bra och yngre ut än jag faktiskt är.
När det gäller min kropp är jag 190 cm lång, väger 85 kg, atletiskt byggd och hyggligt vältränad (kondition),
melerade ögon, mörkblont kort hår. Min ”apparat” är ca 2 dm lång och grov, i den mån det är av intresse.,.
Nu hoppas jag givetvis att Du som känner att du söker sköna
njutningsstunder med en genuin och sexuellt mycket aktiv gentleman svarar mig så vi kan träffas för en första
lunch, kaffestund eller enkel middag.
Därefter träffas vi, om fysisk attraktion uppstår där det passar oss bägge bäst.
Om du är resande och bara besöker Stockholm då och då fungerar också det bra för mig.

Kram på förhand.

Svara på denna annons
1,Skriv ordet CA i ett sms
2,Skicka det till nummer 72456
3,Följ instruktionerna i svaret
Kostnad 200:-+ev trafikavgift

Inga kommentarer: